Cara Mudah Membuat Resume

Buat lepasan sekolah, badan-badan kemahiran dan universiti yang hendak mencari pekerjaan mesti kena ada resume. Adakah korang tahu macam mana resume yang diterima oleh MAJIKAN ? Ingin tahu, boleh baca Cara Mudah Membuat Resume dari Tim Infokerjaya..

Sekarang, bukan senang nak dapat pekerjaan walaupun anda memiliki segulung ijazah daripada Universiti dari luar negara sekalipun. Bayangkan untuk satu jawatan kosong, beribu-ribu yang memohon. Macam-macam cara resume di tulis dan di hantar..
Cara Mudah Membuat Resume
Aku dulu, bukan main panjang tulis resume dan hantar ke mana-mana syarikat. Tapi satu pun tak sangkut.. Hampeh betul. Ingatkan tulis panjang-panjang nampak bijak la. Kaji punya kaji, rupanya kena ada skill tulis resume ni..

Cara Mudah Membuat Resume

Ebook cara tulis resume dari Tim Infokerjaya memang memikat hati. Banyak pendedahan tentang penulisan resume yang berjaya di panggil temuduga. Antara pendedahan resume dalam panduan tulis resume..
  • Anda akan mengetahui bagaimana proses-proses penapisan resume dilakukan yang mungkin anda tak pernah hiraukan pun sebelum ni. Dengan ketahuinya, peluang anda untuk berjaya semakin cerah
  • Ketahui teknik meletak gambar dan grafik dalam resume anda yang menjadi daya tarikan hati bakal majikan anda – Teknik ini akan menceriakan resume anda. Resume yang ceria bakal memikat bakal majikan anda.
  • Ketahui juga bagaimana menulis resume 99% berjaya dipanggil ke temuduga? - anda akan dibongkarkan dengan RAHSIA 7 teknik memikat bakal majikan anda yang WAJIB anda tahu sebelum mula menulis resume. Tiada sebab lagi tak dipanggil temuduga.
  • Teknik penulisan _________ yang SANGAT-SANGAT disyorkan kepada anda. Anda pasti puas hati nanti selepas mengetahuinya. Anda akan mengetahui bagaimana pemikiran seorang ______ terhadap resume anda. Bila dah tahu mudah untuk anda tackle hati bakal majikan. Ini antara teknik pukau yang sangat hebat!
Banyak lagi la pendedahannya..

Kesimpulan


Jadi la sorang yang bijak..

Nak tulis resume pun kena ada skill..

Jadi, asah la skill anda. Panduan tulis resume boleh mengasah skill anda dan membuat anda berjaya mencari perkerjaan.. In Sha Allah..


Cara Mudah Membuat Resume Cara Mudah Membuat Resume Reviewed by jie susanos on 3:30 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.